• İzmir / TURKEY
  • info@keycert.com.tr
  • Çalışma Saatleri: 09:00 - 18:00
Thumb

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgelendirmesi

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Standardı ISO ( International Organization for Standardization ) tarafından yayınlanmış, uluslararası geçerliliği ve bilinirliği olan bir standarttır.  Uluslararası şirketler, proseslerinin tanımlanması, performanslarının iyileştirilmesi ve sürekli gelişme stratejisinin belirlenmesi için standart gerekliliklerine uyum sağlamaya çalışırlar.

Standart, işletmenin amaç ve hedeflerini belirlenmesini destekler, kalite politikalarının ve hedeflerin belirlenip uygulanabilmesi için gerekli olan süreç, prosedür ve sorumlulukların tayin edilmesi için klavuzluk eder.  ISO 9001  standardı, bir kuruluşun, müşterilerinin ve paydaşlarının gereksinimlerini karşılamak için çalışma şeklini belirler.

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Prenspleri 
  • Müşteri odaklılık
  • Liderlik
  • Kişilerin katılımı
  • Süreçlere yaklaşım
  • Geliştirme
  • Kanıta dayalı karar verme
  • İlişki yönetimi

ISO 9001 belgesi, işletmenin gelişmesinde ve performansını iyileştirmesinde destek olur ve sunulan yüksek hizmet kalitesini potansiyel müşterilere kanıtlar. ISO 9001 belgesi, bu standarda uygun bir dokümantasyon sistem ve yönetim biçimi olup olmadığının denetlenmesi ile bu şartlara sahip firmalara verilir.

Belgelendirme Prosesi Özeti

  • İnceleme Denetimi (Müşteri Talebi)
  • Denetim Raporunun Hazırlanması
  • GAP Analizi (Müşteri Talebi)
  • Analiz Raporunun Hazırlanması
  • Belgelendirme Denetimi
  • Belgelendirme Raporu Hazırlanması
  • Majör veya Minör Uygunsuzlukların Kapatılması
  • Sertifika Verilmesi
  • Her Yıl Gözetim Denetimi Yapılması
  • Denetim Raporu Hazırlanması
  • Sertifikasyon Periyodunun yenilenmesi ( 3 Yıl)
Thumb
Thumb