• İzmir / TURKEY
  • info@keycert.com.tr
  • Çalışma Saatleri: 09:00 - 18:00
Thumb

İtiraz ve Şikayet Prosedürü

International KEYCERT’ in sistem belgelendirme, ürün belgelendirme, personel belgelendirme, periyodik Kontrol, test, muayene, eğitim, gözetim, ve kalibrasyon faaliyetlerine ilişkili olarak 3. taraflardan gelen şikayet veya itirazların değerlendirmesi ile İtiraz ve şikayet prosedürü oluşturulmuştur.

Gelen itiraz ve şikayetler, İtiraz ve Şikayet Prosedürü değerlendirme komitesi tarafından değerlendirilmektedir. Komite; Şirket Müdürü, Yönetim Temsilcileri, Ürün Belgelendirme Müdürü, Sistem Belgelendirme Müdürü, Muayene Müdürü, Laboratuvar Müdürü, Eğitim Müdürü, Kalibrasyon Müdüründen oluşmaktadır.

International KEYCERT 3. Taraflardan gelen gelen şikayetler, ilgili yönetim temsilcisi tarafından şikayet ve itiraz karar formu ile kayıt altına alınır ve şikayetin alındığı ilgili taraflara bildirilir, en geç 1 hafta içerisinde değerlendirilerek gerekiyorsa düzeltici ve önleyici faaliyet başlatılır. Bu faaliyet sonuçları şikayet sahibine şikayetin çözüm metoduna göre en geç 2 hafta içinde yazılı olarak bildirilir. Faaliyet 2 hafta içinde sonuçlanamadı ise, durum ve faaliyetin sonuçlanma süresi hakkında bilgilendirme müşteriye yazılı olarak yapılır. Faaliyete ait sonuçlar, ilgili taraflarca tatmin edici bulunmuyorsa şikayet konusu, şirket müdürü tarafından İtiraz ve Şikayet Değerlendirme Komitesi gündemine alınır.

İtiraz ve Şikayet  prosedürü aşağıda verilmiştir. detaylarına ulaşabilirsiniz.

Thumb
Thumb